Тиждень психології
Гармонійний розвиток дитини це – не лише інтелектуальний розвиток, але й розвиток фізичний, емоційний, особистісний.
Тиждень психології – це сукупність психологічних акцій, які підпорядковуються одній темі, одній ідеї, що для включеної в неї людини розгортається як якесь цілісне завершене дійство. При загальному плануванні тижня бажано притримуватися кількох принципів:
- тиждень повинен бути цілісним і закінченим, тобто мати психологічно окреслені початок і закінчення, основну ідею і девіз;
- кожний день повинен плавно переходити в наступний;
- необхідно мати види роботи, які робили б кожний день неповторним, і «наскрізні» заходи, які задавали б загальній дух тижня;
- цілісність і закінченість повинен мати кожний день, тобто містити якийсь центральний захід, мати свою значеннєву спрямованість, що також може виражатися в девізі дня;
- події тижня повинні охоплювати всю школу – всіх дітей і дорослих;
- заходи тижня не повинні, якщо це можливо, втручатися у навчальний процес, принаймні таке втручання необхідно зробити мінімальними, лише за домовленістю з педагогами та адміністрацією.
Для оптимізації навчально-виховного процесу, покращення взаємин у тріаді «учень – батьки – учитель» та психологічного клімату в класних колективах, розширення знань усіх учасників навчально-виховного процесу про науку психологію, активізації пізнавальної активності учнів, пропаганди здорового способу життя та розвитку життєвої компетентності дітей доцільно проводити тиждень психології в школі, що підвищує інтерес до діяльності психолога з боку учнів та педагогів, сприяє зростанню його авторитету.
ПСИХОЛОГІЯ ДОПОМАГАЄ:
- відчути гармонію зі своїм внутрішнім світом;
- відкривати шляхи;
- зрозуміти навколишній світ;
- знайти рівновагу;
- правильно організувати свою роботу;
- налагодити стосунки;
- зробити вибір;
- спілкуватися з людьми;
- висловлювати свої думки;
- розібратися в своїх думках;
- планувати своє життя;
- дарувати любов;
ДАЄ МОЖЛИВІСТЬ:
- досягти успіху, змінити свої погляди на життя;
- насолоджуватись життям;
- бути щасливими;
- відчути баланс у всьому;
- бачити прекрасне;
- підтримувати інших;
- відчути радість спілкування;
- відчути світ у собі і себе у світі;
- конструктивно вирішувати конфлікти;
- бути на всі 100.