Головна » Статті » Допомога молодому вчителю |
Схема самоаналізу уроку 1. Характеристика навчальних можливостей класного колективу за результатами педагогічного аналізу. Як враховано особливості учнів під час планування даного уроку? 2. Тип уроку, його структура; як даний урок пов’язаний із попереднім , який матеріал цього уроку необхідно використати в подальшому? 3. Які головні завдання уроку, їх врахування під час планування та реалізації мети уроку /навчальної, виховної, розвивальної/? 4. Чи раціонально використано час уроку , чи раціональна структура уроку для вирішення його основних завдань? 5. Яке поєднання організаційних форм, методів і прийомів використано на уроці, чи оптимальне його поєднання? 6. Як здійснюється контакт із класом та з окремими учнями, тобто як було налагоджено зворотний зв’язок? 7. Чи раціонально використано навчальний кабінет? Чому обрано саме такі засоби навчання? 8. Наскільки ефективно організовано самостійну роботу, чи використано елементи самоосвіти, самовиховання? 9. Як організовано контроль за якістю навчальних досягнень учнів? 10. Як учитель уникав перевантаження учнів? 11. Чи забезпечено цілеспрямовану розумову діяльність учнів? 12. Як створювалися ситуації емоційних переживань для формування внутрішньої мотивації навчання? 13. Чи дотримувався вчитель педагогічного такту? 14. Чи зацікавив урок учнів? 15. Які елементи в ході уроку були найбільш вдалими? Що не вдалося виконати? 16. Як продумано додаткові варіанти для непередбачених ситуацій? 17. Як планувати роботу над усуненням недоліків? | |
Переглядів: 555 | |