Головна » Статті » Допомога молодому вчителю |
У категорії матеріалів: 7 Показано матеріалів: 1-5 |
Сторінки: 1 2 » |
Сортувати по: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Переглядам
Методична сторона
уроку:
обґрунтованість відбору навчального матеріалу сучасність застосовуваних методів їх відповідність типу уроку та віковим особливостям учнів методи активізації учнів на всіх етапах уроку методика вирішення завдань способи і якість перевірки і оцінки знань учнів методика завдання домашньої роботи, її обсяг і зміст |
1. Характеристика навчальних можливостей класного колективу за результатами педагогічного аналізу. Як враховано особливості учнів під час планування даного уроку? 2. Тип уроку, його структура; як даний урок пов’язаний із попереднім , який матеріал цього уроку необхідно використати в подальшому? 3. Які головні завдання уроку, їх врахування під час планування та реалізації мети уроку /навчальної, виховної, розвивальної? |
Коментар портфоліо відображає власні думки вчителя щодо його
діяльності, що дає повну картину творчого зростання педагога. Він може бути представлений у вигляді
окремого листа читачеві, або виступу, або стислого параграфа з виразом своїх
думок. |
Приходьте в кабінет трохи раніше дзвінка.
Переконайтеся, чи все готово до уроку, чи чиста дошка, чи підготовлені ТЗО,
наочні посібники. Заходьте в клас останнім. Добивайтеся, щоб всі учні вітали
Вас організовано. Оглянете клас, обов'язково - недисциплінованих. Прагніть
показати учням красу і привабливість організованого початку уроку, але прагніть
до того, щоб на це йшло кожного разу все менше і менше часу. |
У процесі контролю за
підготовленістю школярів: Спеціально контролювати засвоєння питань, що викликають у учнів найбільші труднощі. Ретельно аналізувати помилки, які допускають учні у відповідях та письмових роботах, концентрувати увагу учнів. Контролювати засвоєння матеріалу учнями, що пропустили попередні уроки. По закінченню вивчення теми узагальнювати підсумки засвоєння основних понять, правил, умінь, виявляти причини викритих прогалин та намічати заходи по їх усуненню. |
1-5 6-7