Нашій школі - 70!Нашій школі - 70!                                                                                                                           
Головна » Статті » Статті школи

_Рушникове дерево

Рушникове дерево

Мета проекту – надати учням глибокі знання про матеріальне і духовне життя українців, щоб ланцюг духовності народу не приривався, щоб діти знали чиїх батьків вони діти, щоб діти стали народом.

Кожна нація, кожен народ має свої звичаї, що формувалися протягом багатьох століть і освячені часом. З традицій, що збереглися від наших пращуров і передаються нам, нащадкам, одним з головних залишався і залишається у  всіх без винятку місцевостях нашої країни  інтерۥєр української хати та рушник. Музей «Українська світлиця» - результат плідної роботи всього колективу школи, учнів і  батьків учнів

Усе це сприяє активізації осо­бистісного потенціалу вчителів, створило  умови для пошукової, дослідної діяльності, розвиває творчість педагогів.  Використання всіх чітко визначених прийомів щодо засвоєння основ українознавства у школі –  запорука успіху. У здійсненні національного виховання велику роль відіграє чітка організація праці, створення у школі координаційного центру виховної діяльності з використанням різноманітних засобів у вивченні народознавства. Головне завдання «Музею українознавства» -  збереження  й вивчення  пам’яток матеріальної й духовної культури українського народу, дослідження процесів і явищ історичного розвитку багатонаціонального краю півдня України – Бессарабії. Створений 30 квітня 2009 року кабінет українознавства діє як лабораторія, що відкриває значні можливості для підвищення навчально – виховного процесу.  

За допомоги проектної роботи педколективом,  відбувся процес щодо: Виховання національної свідомості учнів шкіл – одне з провідних завдань сучасної школи. Особливо ця проблема набуває значення у прикордонних регіонах України, у яких, як правило, населення багатонаціональне, а  у містах Одеській області  мовою спілкування  є російська мова. Створення навчальної мотивації – найважливіший акцент цієї роботи.У проекті приймали участь практично всі учасники навчального процесу. Вибір такого типу проекту активізував свідомість вчителів, які ніколи не виконували такої роботи, не знайомі з технологіями створення українського рушника. При цьому набувають значення рівні умови реалізації проекту, самовдосконалення, розширення кругозору, поглиблення знань з українознавства для учнів.

У будь–якій справі саме головне – це задум, ідея. Необхідність створення музею  «Українська світлиця» та проекту «Рушникове дерево» виникла разом з задумкою створення школи з поглибленим вивченням української мови та літератури . Колектив нашої школи чітко йде до поставленої мети, а створення музею  та «рушникового дерева» – одна з  необхідних ланок на цьому шляху. Для успішного розв’язання цієї задачі був обраний метод проекту. Він був визначений як культурологічний, пов’язаний з історією і традиціями нашої України та багатонаціонального  Бессарабського краю.

           Традиційно в кожній  українській родині зберігаються самі дорогі серцю речі – обереги. В українців  - це рушники, вимережені традиційними орнаментами.   Наша школа отримала неофіційну назву «домашньої» школи, і моїм задумом було створити проект, який  відіграватиме важливу роль у розвитку національної самосвідомості кожної дитини. Головна мета створення музею – прищеплення учням інтересу до вивчення державної мови, української літератури, народознавства, до культури нашого народу. Музей став осередком  цікавого, насиченого життя всього народонаселення нашої школи.

Категорія: Статті школи | Додав: Администратор_сайта (04.03.2014)
Переглядів: 364 | Рейтинг: 0.0/0